Nu börjar det.......

Så har jag nu min moneyslave och det känns märkligt men ändå helt underbart på samma gång! Har precis pratat med honom i telefon efter några dagars mailande och chattande. Det jobbigaste kommer nog att bli att behandla honom som en slav men jag tror jag växer in i den rollen, har redan börjat vänja mig vid tanken. Han ser bra ut killen...lite jobbigare då juh...men jag måste tänka på mig själv nu...jag vill ha ut allt jag kan få. Leva ut mina lustar, fantasier och drömmar. Han lovar mig massor med pengar, verkar vara rik, och presenter, resor och annat. Så det är ju bara att köra på. Han ska bli min moneyslave, slav och sexslav. Saknar den tiden då jag hade en KK så därför blir han min nya... Ser nu förväntansfullt fram emot de bilder han skicka på sin kropp....wow slurp...och sen ska vi snart träffas och ta en rejäl shoppingrunda...han ska då tjäna som min slav och betala allt jag vill ha...ska redan nu ta och fundera på vad jag vill ha... "Tänk inte på vad det kostar" har han just sagt.... Fy faan va härligt.....så här vill jag leva!! Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0