Ja se karlar........

Min moneyslave sa både i telefon och via msn att han skickat sitt visa kort, hade fler till samma konto (kan man ha det?) men det har inte kommit nåt än och han säger sig ha postat i lördags......tror inte på honom längre! Vi smsade lite söndags han var iväg på jobb, men sen har jag inte hört ett ljud....va faan händer? Jag börjar tro att han fegat ur IGEN och inte har han skickat nåt kort och inte kommer han att komma och slava för mig på måndag....nää lika bra o lägga ner... Det värsta är att han lät så ärlig på telefon... Men man kan inte lita på nån har jag lärt mig!! Har fått kontakt med några fler.....så nu har jag snart ett litet harem med moneyslaves...HAHA Passar mig bra det! En har betaat in pengar....har inte sett dom ännu men han mailade kontoutdragen så det verkar stämma. Men som sagt man kan inte lite på nån så jag tror det när jag ser det!! Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0